czwartek, 3 listopada 2016

MAROKAŃSKI ZAPACH W NASZYM DOMU...


Maleńkie, metalowe pudełko, z pięknymi, marokańskimi obrazami, a w nim zapach cudowny zamknięty... zapach orientu, piżma, oryginalności i luksusu... Czy można zapach zamknąć w opakowaniu? Można ! 



Jakiś czas temu, już kolejny raz otrzymałam od firmy Maroko Produkt, przesyłkę - niespodziankę. Sama taki sposób wybrałam, a moja rola ograniczyła się tylko do podpowiedzenia z jakiej gamy produktów najbardziej bym się ucieszyła. Trzeba przyznać, że Maroko Produkt trafiło idealnie w mój gust ze wszystkimi porduktami, które będę tutaj sukcesywnie Wam pokazywać.

Zacznę od KOSTKI PERFUMY ARABSKIE . W pierwszej chwili, po zobaczeniu metalowego pudełeczka i zerknięciu do środka, nie miałam pojęcia co, to jest. Wyczuwałam cudowny i intensywny zapach, ale folia skutecznie chroniła swoją zawartość. Jednaj nawet, kiedy i folię odpakowałam, nadal nie wiedziałam co trzymam w ręku.  Zastanawiałam się czy to jest mydło, czy zapach do szafy, a może jeszcze coś innego. Zaintrygowało mnie to. Jedyne co mi pozostało, to sprawdzić informacje na temat produktu.




Nie dziwię się producentowi, że ukrył kostkę tak pieczołowicie, bo rzeczywiście szkoda by było stracić chociażby ułamek zapachu jaki ona roztacza. Sama kostka jest koloru pomarańczowo - brązowego. Mieści się z łatwością w zaciśniętej dłoni. W dotyku przypomina mydło, lekko chropowate, ale nie osypujące się.  Jednak nie wygląd odgrywa tu główną rolę, a zapach, a ten potrafi oszołomić.


Od razu wyczuwamy mocny zapach jaśminu i jest on najmocniejszy. Gdzieś w tyle pachnie ambra i piżmo. Kocham jaśmin. Kiedy byłam dzieckiem, to właśnie on rósł na moim podwórku, a jego aromat przypomina mi tamte, szczęśliwe czasy. Zapach, który początkowo mógł wydawać się zbyt intensywny, powoli staje się delikatną, cudowną wonią, która otula każdy kont naszego domu. Kostka może zastąpić nawet najlepszy odświeżacz powietrza.

Kostkę możecie zakupić na stronie Maroko Sklep KLIK  gdzie znajdziecie też, mnóstwo innych, orientalnych produktów. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka