piątek, 18 listopada 2016

"SUPER ZABAWA - POŁĄCZ KROPKI" - OD WYDAWNICTWA MD MONIKA DUDA...


Kto lubi książeczki dla dzieci z zadaniami? A kto lubi tanie książeczki z zadaniami i do tego z naklejkami? Ok, możecie opuścić ręce. Dziś o takich książeczkach będzie, bo wydawnictwo MD Monika Duda, już kolejny raz obdarowało cudownymi publikacjami moje dziecko.




Na początku muszę napisać ważną rzecz. Z wieloma wydawnictwami już współpracowałam, ale żadne z nich nie miało takich książek w tak korzystnych cenach. Doskonała jakość, zabawa, nauka i niska cena, to jest to, co lubię najbardziej.


Tym razem mój synek otrzymał trzy książeczki z serii "Połącz kropki". Co prawda cyferek jeszcze nie zna i najpierw łączył jak mu się podobało, ale z moją pomocą poszło jak z płatka. Dla ułatwienia, przy każdym zadaniu jest obrazek jaki ma powstać z połączonych kropek, Obrazek jest już kolorowy i nasze dziecko ma ułatwione zadanie. Powiecie, że przecież to dziecko ma zgadywać, a raczej prawidłowo łączyć punkty, żeby odgadnąć obrazek. Ja powiem, tutaj nie o to chodzi. Tutaj chodzi o to, żeby pociecha wyrabiała sobie rączkę do nauki pisania, uczyła się też powoli liczb i kształtowała swój charakter pisma. Po za tym może również pokolorować wykropkowane dzieło według wzoru. Kiedy punkty są już połączone, możemy zaczynać rysowanie szlaczków albo przyklejanie naklejek. To ostatnie jest chyba tym, co dzieci lubią najbardziej.


"Łączenie kropek jest wspaniałą zabawą dla dzieci. Dzieci ćwiczą swoją rękę przygotowując się do nauki pisania i liczenia oraz do kształtowania charakteru pisma. Rozpocznij od punktu oznaczonego numerem jeden i podążaj za kolejnymi ponumerowanymi punktami tworząc piękny rysunek. Po połączeniu kropek obrazek można pokolorować jak zwykłą kolorowankę dla dzieci oraz przykleić odpowiednią naklejkę do rysunku."









Bardzo podoba mi się fakt, że wszystkie ilustracje są przyjazne dziecku i takie prawdziwie dziecięce, bez żadnych udziwnień i szkiców w stylu Picasso. Sami popatrzcie na mordki widocznych na naklejkach zwierzaków - są słodkie :). Również wspomnę o kolorystyce i okładek, i  środków. Podobają się one mojemu dziecku, bo charakteryzuje je niezwykła barwność i kolorystyka, taka, że dziecko mimochodem spojrzy i się zaciekawi.

Połącz kropki znajdziecie  TU TU TU  każda w cenie około 5 zł. za sztukę.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka