wtorek, 8 listopada 2016

TRUFLE FIRMY GOVINDA CZYLI NATURALNIE, BEZ GLUTENU, BEZ CUKRU I... PYSZNIE...



Dziś mam dla Was kolejny post dotyczący diety, dla nas antyrakowej, a dla zdrowych... też antyrakowej, bo zapobiegawczej tej chorobie. Jednak odpowiednia dieta nie zapobiega tylko nowotworom, które uwielbiają konserwanty, cukier i gluten, ale również i innym chorobom.



I ja i mąż, jesteśmy łasuchami. Słodycze towarzyszyły nam zawsze i wszędzie, i ciężko było tak z dnia na dzień z nich zrezygnować. Musieliśmy więc szukać czegoś zastępczego, żeby organizm nie dostał szoku. I w taki oto sposób znaleźliśmy się w posiadaniu trufli  CANNA RUNNER i trufli ACAI. Wszystko to dzięki firmie GOVINDA i jej dystrybutorowi PRO - ECO.

Trufle ACAI



Są to całkowicie naturalne słodkości, bez dodatku cukru, bez glutenu i stworzone z produktów z upraw ekologicznych. Są to trufle złożone z  daktyli, moreli, migdałów, migdałów ziemnych, acai, olejku pomarańczowego i malin.

 

WARTOŚĆ ODŻYWCZA w 100 g:
Wartość energetyczna: 1366 kJ / 326 kcal
Tłuszcz: 8,8 g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,9 g
Węglowodany: 55,4 g w tym cukry: 49,8 g
Błonnik: 11,3 g
Białko: 4,1 g
Sól: 0,01 g

 

Opakowanie zachęca nas do spróbowania trufli już przez okienko w nim umieszczone. Wyglądają niezwykle smakowicie, ale czy tak samo smakują?

Jako pierwsze spróbowałam trufla ACAI. Tak na chybił trafił. Pierwszy kęs i już wiedziałam, że to jest to. Prym w smaku wiedzie  tu pomarańcza. Wspaniała, naturalna słodycz i miękkość powoduje, że trufle dosłownie rozpływają się w ustach. I to uczucie, że nareszcie jem słodycze, ale zdrowe słodycze - bezcenne. Nie wyczułam moreli, ale migdały już tak, są lekko wyczuwalne, ale są. Nie są za słodkie, takie w sam raz.


Trufle CANNA RUNNER

Tak, jak poprzednie trufle, te również są naturalne, bez cukru, bez glutenu, a składniki z jakich są zrobione, czyli daktyle, białko konopne, migdały, migdały ziemne Chufa i kakao, pochodzą z ekologicznych upraw.

 

WARTOŚĆ ODŻYWCZA w 100 g:
Wartość energetyczna: 1479 kJ / 353 kcal
Tłuszcz: 11,7 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,5 g
Węglowodany: 50,7 g w tym cukry: 44,3 g
Błonnik: 11,1 g
Białko: 9,8 g
Sól#: 0,04 g

 

Tu również mamy opakowanie z okienkiem, tak na pokuszenie :). Sama nazwa łakoci nic mi nie mówiła, ale nie przeczytałam najpierw składu, o nie - najpierw skosztowałam i nie zawiodłam się tak samo jak w przypadku poprzedniczek. Tu również mamy słodycz, idealnie wyważoną i miękkość. To daktyle potrafią sprawić, że wszystko jest "zdrowo" słodkie. Znajdziemy też maleńkie kawałeczki migdałów. Mnie osobiście bardzo cieszy, że są tak małe, bo nie przepadam za rozgryzaniem orzechów czy właśnie twardych migdałów. To wszystko w połączeniu z kakao, daje na prawdę oryginalny smak.





Ja miałam przyjemność spróbowania tylko dwóch smaków trufli firmy GOVINDA i wiem, że na pewno wypróbuję również inne warianty. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka