wtorek, 21 lipca 2020

DLA WIELBICIELI PIĘKNA ...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://astyle.pl/bizuteria-damska/naszyjniki-damskie



Ach, jak ja kocham biżuterię w każdej postaci. Najbardziej umiłowałam jednak sobie srebro i o nim będzie dziś mowa, a właściwie o biżuterii srebrnej... chociaż nie tylko. 



Co efektownego, eleganckiego i pięknego my, kobiety lubimy nosić na szyi? Oczywiście naszyjniki srebrne (złote też), których w obecnych czasach jest całe mnóstwo do wyboru. W moim przypadku nie mam jakiś szczególnych upodobań - taki naszyjnik po prostu musi mi wpaść w oko, chociaż staram się dobierać ozdobę w zależności od okoliczności. 

Spójrzcie na zdjęcie tytułowe - to naszyjnik, w którym od razu po tym, jak na niego spojrzałam, byłam zakochana. Mapa świata - dla mnie jest odzwierciedleniem moich pragnień dotyczących podróży, a zwłaszcza zwiedzania Ameryk. To wolność i niezależność. To wręcz taki amulet, motywujący mnie do realizacji swoich marzeń. Jest elegancki, niesztampowy i w moim stylu. Nadaje się na każdą okazję. Byłabym zapomniała - grawer na naszyjniku jest gratis jeśli zamówi się go na stronie ukrytej w linku pod zdjęciem lub w słowach podświetlonych na niebiesko. Pst - juz wiem, że dostanę go na urodziny :). 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://astyle.pl/pl/p/Naszyjnik-Coffee-Lover/676
Lubię gdy moja biżuteria z czymś przyjemnym mi się kojarzy lub coś symbolizuje i stąd pomysł na ozdobę widoczną na zdjęciu powyżej :). Kawa, mój ulubiony napój, zwłaszcza w wersji latte :). Czego chcieć więcej - srebro, delikatna zawieszka i łańcuszek, trochę humoru i kawa - i dzień od razu staje się wesoły. Naszyjnik można też spersonalizować, np. pozłocić złotem żółtym lub różowym, rodować czarnym kolorem lub zmieszać kolory itd. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://astyle.pl/pl/p/Naszyjnik-maska-wenecka-Swarovski-Elements/823



Patrząc na to cudo też macie od razu na myśli film "50 twarzy Greya"? Bo ja tak, a to jeden z moich ulubionych filmów i ulubione książki :). Ach, ten Christian Grey... Wisiorek maska wenecka z łańcuszkami zakończonymi kryształkami Swarovski Elements w kolorze crystal CAL'V. Jest przepiękny i seksowny i... woła do mnie "kup mnie, kup mnie" i z całą pewnością tak właśnie będzie :). 

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej takich cudeniek, w różnych kolorach, wzorach i cenach, to tradycyjnie zapraszam do klikania w linki pod zdjęciami i w słowa podświetlone na niebiesko. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka