wtorek, 21 lipca 2020

WSZYSTKO POD KONTROLĄ...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://5tech.pl/

Dziś będzie trochę z innej "beczki", bo opiszę Wam trochę o moich poszukiwaniach dobrego domofonu, który będzie można zamontować w moim domu, co wbrew pozorom wcale nie było takie proste.



Mieszkam w domu wybudowanym około 25 lat temu, kiedy to budowało się trochę inaczej i mniej nowocześnie. Nikt wtedy nie myślał, że za ileś tam lat postawimy ogrodzenie i przydałby nam się domofon albo wideodomofon. Nadszedł jednak czas, kiedy pojawił się u nas zarówno płot, jak i cudowny labrador, który nie jest groźny, ale swoim widokiem potrafi przestraszyć. Jak się domyślacie, nie każdy odwiedzający nas znajomy czy kurier, chce w chwili obecnej tak po prostu podejść pod drzwi...

Cała ta sytuacja zmusiła mnie wręcz zatem do montażu wideodomofonu. Szukałam, szukałam i znalazłam na stronie 5Tech idealny wideofon. Oczywiście tradycyjnie patrzyłam na wizualną szatę urządzenia, a parametry zostawiłam na sam koniec, bo i tak niewiele się na nich znam. Mój zestaw zawiera zatem videodomofon przewodowy FHD 5Tech, 10 cio calowy panel sterujący i bramkę vifi, dzięki czemu z telefonu mogę jednocześnie mieć podgląd na osoby dzwoniące do furtki jak również komunikować się z nimi. Aplikacja pozwala na podłączenie się aż dziesięciu telefonów.  Jest też tutaj wiele innych opcji np. zmiana głośności dzwonka w zależności od pory dnia, jasność ekranu czy melodii, co dla osób ceniących sobie wysoką jakość w rozsądnej cenie, jest rozwiązaniem idealnym. Nie będę ich tutaj wszystkich wymieniać, bo jest tego rzeczywiście sporo, a przecież każdy, kto chce dowiedzieć się więcej może kliknąć w link pod zdjęciem lub w słowa podświetlone na niebiesko i przeniesie się na stronę 5Tech, gdzie wszystko jest bardzo przejrzyście opisane. Po zajrzeniu na stronę będziecie mieć też możliwość przejrzenia wielu innych zestawów w konkurencyjnych cenach.

W każdym razie jestem zadowolona, bo zestaw zakupiłam za rozsądne pieniądze, a "śmiga" aż miło :).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka