piątek, 2 października 2015

MOJE BUTY HOOY...


 
Właśnie dziś nadszedł ten dzień, kiedy to otrzymałam do testowania buty marki HOOY. Całość kolekcji obejrzycie TUTAJ. Mimo, że jeszcze nie zrobiłam w nich wielkiego przebiegu, bo kurier dostarczył je późnym popołudniem to już mogę pochwalić się pierwszymi wrażeniami. Po pierwsze kolor brązowy -jest świetny,uwielbiam ten kolor.




 
Buciki są lekkie i wygodne. Po założeniu ich na nogi, przy każdym kroku czułam "miękkość". Leżą zgrabnie na nodze i chyba optycznie pomniejszają stopę, bo mąż zapytał mnie od razu"nie masz ich przypadkiem za małe?"a w rzeczywistości zamówiłam o jeden rozmiar większe :). Przez najbliższy miesiąc będę w nich chodziła wszędzie, przejdą ze mną szkołę przetrwania, pojadą na grzyby w góry, pojeżdżą na rowerze i samochodem, poskaczą w kałużach i będą biegać za dzieckiem. Zrobią też ze mną zakupy i załatwią sprawy w urzędach, a czasem może wezmę je tylko na spokojny spacer. To będzie bitwa i co tydzień będę Wam zdawała relację kto wygrywa-ja czy buty HOOY :) Jeżeli po miesiącu okaże się, że buty wygrały, to będzie to znaczyło, że są warte swojej ceny. Mój model znajdziecie od linkiem http://www.hooy.eu/spider-012.html

14 komentarzy :

  1. Fajne te butki, chociaż ja jednak wolałabym kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w duchu modliłam się żeby nie były zielone.Jednak wolę takie stonowane :)

      Usuń
  2. Kolor mi się podoba, też lubię brązy. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo podoba mi się taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mają fajny image jednak kolorystyka zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam brąz i w duchu modliłam się żeby nie dostać jakiegoś koloru innego.

      Usuń
  5. a ja sie zastanawiałam dlaczego sie nie zgłosiłam do tego testu?
    ale szybko znalazłam odpowiedz - wszystko przez te zawirowania w pracy,
    ale już jestem i mam nadzieje że takie testowanie więcej bokiem obok mnie nie przejdzie!
    a buty mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt często chodzę w adidasach,raczej wolę trampki ale kto wie,może zacznę ;)

      Usuń
  6. U mnie brązy nie wypadły by dobrze.. wolę żywsze kolory..
    ja też jestem w testach i mam nadzieję, że dadzą radę, bo szykuje dla nich ciężkie dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem szczęśliwa z tego koloru bo strasznie się bałam,że dostanę zielone.

      Usuń
  7. fajne buciki ;) Gratulację :) ja się do testowania nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka