niedziela, 20 grudnia 2015

DZIEŃ 268-BAKALIE NA WIGILIJNYM STOLE OD BAKEO.PL


Cały czas myślałam, że już upiekłam wszystkie ciasteczka, no i przypomniało mi się, że zapomniałam o jednych. Potrzeba do nich kilograma jabłek,cukru,czterech truskawkowych galaretek i wafli suchych(andrutów). Jabłka trzemy, smażymy z cukrem, a potem do nich wsypujemy galaretkę i mieszamy aż się rozpuści. Ciepłą masą smarujemy wafle i przyciskamy czymś ciężkim. Następnego dnia kroimy w malutkie kwadraciki.
Te ciasteczka to ulubione smakołyki Sandry.

A skoro już jesteśmy przy smakołykach, to mam pytanie. Czy na waszych wigilijnych stołach pojawiają się tez bakalie? U mnie tak - rodzynki,morele,daktyle,figi itp :) W tym roku jednak, zamiast sama komponować zestawy,wykorzystałam stronę firmy BAKEO.PL.


Co to jest BAKEO.PL?

Ele mele zjedz morele, czyli wybór przekąsek bakeo.
Cenimy sobie zarówno dobry smak, jak i możliwości wyboru, dlatego zapraszamy Cię do naszego świata bakeo i zachęcamy, żebyś ocenił wszystkie spośród ponad 50 proponowanych przez nas smakołyków. Określając precyzyjnie swoje preferencje smakowe pozwolisz, żebyśmy przygotowywali dla Ciebie najlepsze paczki z Twoimi ulubionymi smakami.
Wyobraź sobie 50 różnych pyszności, które tylko czekają, żebyś się na nie skusił, żebyś wybierał, próbował, smakował i znowu wybierał, próbował, smakował i znowu wybierał, próbował...
Gimme a break, czyli paczki bakeo do pracy.
Dobrze wiemy, że praca zawodowa potrafi być bardzo absorbująca, dlatego stawiając na wygodę i szanując Twój czas, proponujemy Ci regularne wysyłanie paczek bakeo właśnie do pracy. Zamawiając paczki ze smakiem prosto na biurko, możesz dzielić się radością i częstować smakołykami kolegów i koleżanki, dzięki czemu poziom dobrej atmosfery w biurze wzrośnie. Jeśli natomiast większość czasu spędzasz w domu, zamawiaj nasze paczki do domu.

Czas na zmiany?

Paczki ze smakiem będzie do Ciebie dostarczać Poczta Polska. W trosce o Twoje potrzeby jesteśmy elastyczni, dlatego jeśli np. zechcesz zmienić adres albo dzień dostawy lub jeśli udajesz się na zasłużony urlop i nie chcesz na czas urlopu rezygnować z otrzymywania swoich paczek – nie ma problemu, wystarczy tylko poinformować nas odpowiednio wcześniej o wszystkich zmianach.
Kocha, lubi, szanuje, czyli podaruj prezent.
Dzięki bakeo zyskujesz doskonałą sposobność okazania komuś swojej sympatii lub wyrażenia wdzięczności w postaci podarowania mu nietuzinkowego prezentu - paczki ze smakiem. Wychodząc Ci naprzeciw proponujemy dwie możliwości: sprezentuj bliskiej osobie bon podarunkowy, dzięki któremu otrzyma określoną ilość paczek bakeo (wartość bonu określa ilość podarowanych przez Ciebie paczek) albo też wybierz opcję wysłania indywidualnej paczki dla wskazanej przez Ciebie osoby.
Bez względu na to, którą z opcji wybierzesz, radość dzielenia się z innymi dobrem będzie wszystkim Wam smakować wybornie.

Moja paczka wygląda tak :)








Na stronie BAKEO.PL macie do wyboru ponad pięćdziesiąt zestawów bakalii do wyboru, wszystkie z bardzo intrygującymi nazwami. Sami wybieracie jaki zestaw i kiedy chcecie go otrzymać. W pudełeczku,które otrzymałam mieściły się cztery powyższe zestawy. Pudełko wielkości ciut większej niż zeszyt, spokojnie czekało na mnie w skrzynce pocztowej, około trzech dni od złożenia zamówienia. Bakalie są hermetycznie zamknięte w plastikowych pudełeczkach, więc wszystko dotarło świeżutkie i chrupiące, co najważniejsze, niesamowicie pyszne. Jak wiecie, niedawno musiałam przejść na ścisłą dietę, z racji podwyższonego cholesterolu, a że jestem niesamowitym smakoszem słodyczy, musiałam je czymś zastąpić, i padło właśnie na bakalie :) Mam więc podwójną korzyść,smakołyki i zdrowie :) Po za tym takie zestawy na 100% zaskoczą gości przy stole wigilijnym. Taki zestaw można zamówić jednorazowo, lub wykupić"abonament? Jedna paczka to koszt 19 zł.już z przesyłką :) Można również zamówić bony podarunkowe, i w ten sposób podarować komuś uśmiech na twarzy :)
Moja ocena to 10/10 :)

17 komentarzy :

  1. Ja niestety nie lubię bakali :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zjadła, pewnie nie wszystkie, ale większość zapewne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie smakowitości! I to zdrowe smakowitości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam :) Można robić placki ;)
    Smacznego testowania !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie bakalie i moja rodzinka też :) z chęcią zerknę na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bakalie nie należą do moich ulubionych maszkietów, ale orzechy uwielbiam, zwłaszcza pistacje i nerkowca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bakalie, chociaż kiedyś jedzenie suszonych bananów źle się skończyło dla moich zębów - wizytą u dentysty ;) zdrowe i pyszne, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah zjadłybyśmy wszystko w ciągu kilku minut xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna jestem zainteresowana tą marką :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka