wtorek, 28 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: "ŁOWCA CZTERECH ŻYWIOŁÓW" - AGATA ADAMSKA, pod patronatem medialnym Czasem tak jest...

Miło mi poinformować, iż mój blog: Czasem tak jest... objął patronatem medialnym książkę: "Łowca czterech żywiołów", której autorką jest Agata Adamska


Premiera w sierpniu 2016 r.


Idąc na test zdolności magicznych, Aeryla Valnes jest przekonana, że okaże się, iż podobnie jak jej rodzice, nie posiada żadnych predyspozycji. Jakiż szok przeżywa, gdy okazuje się, że posiada niespotykane umiejętności panowania nad wszystkimi żywiołami.

Już niedługo recenzja..

Będą też konkursy i niespodzianki :) 


 Jesteście zainteresowani tym tytułem tak, jak ja?







Agata Adamska pochodzi z Ełku. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, kierunek zarządzanie. Pracowała przez 4 lata w centrali jednego z gdańskich banków jako konsultant infolinii, a potem młodszy specjalista do spraw obsługi partnerów. Na stałe mieszka w Gdyni. Lubi  podróżować oraz czytać fantastykę. "Łowca Czterech Żywiołów" jest jej debiutem. Obecnie pisze drugą część cyklu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka