poniedziałek, 4 lipca 2016

BO PROFESJONALIZM TO PODSTAWA - WIZYTÓWKI4YOU...


Jak wiecie, albo i nie, we wrześniu w Katowicach odbywają się targi książek, na które już nie mogę się doczekać. Dlatego też, na tą okoliczność postanowiłam zaopatrzyć się w wizytówki mojego bloga i uszczęśliwiać nimi wszystkie wydawnictwa :). 


W tym wypadku z pomocą przyszła mi profesjonalna firma, która właśnie wizytówkami ( i nie tylko) się zajmuje. Oczywiście całość "produkcji" odbyła się bez wychodzenia z domu. Co to za firma? WIZYTÓWKI4YOU - tak się zwie. Powiem Wam, że byłam zaskoczona profesjonalizmem obsługi. Moja rola zaczęła i skończyła się na wysłaniu danych, które mają być zawarte na wizytówce i logo bloga. Dodałam jeszcze tylko, że proszę o wizytówki w kolorach mojego bloga. Resztę, czyli to jaki wzór maja mieć, na jakim papierze i jakie rogi, to pozostawiłam Panom. Ja się znam na pisaniu, a Panowie na robieniu wizytówek. Na maila otrzymałam trzy projekty do wyboru, a potem pozostało już tylko oczekiwanie na przesyłkę :). Która znalazła się u mnie błyskawicznie.



Jak widzicie, wizytówki dotarły do mnie w białym pudełeczku z okienkiem, a to pudełeczko znajdowało się w jeszcze jednym pudełku. Wszystko dodatkowo zapakowane było w kopertę bąbelkową. Przy tak skrupulatnym zapakowaniu nic nie miało szansy się uszkodzić. Jestem zachwycona wizytówkami, które będą dumnie reprezentowały mojego bloga. Są takie, jak je sobie w myślach wyobrażałam i od razu kojarzą się z blogiem :). Na dodatek są wykonane na wysokiej jakości papierze., czyli bardzo eleganckie.





Teraz kilka słów o tym, jak wygląda zamawianie wizytówek na stronie wizytówki4you, która jest chyba najbardziej intuicyjną stroną jakie odwiedziłam w poszukiwaniu tego rodzaju produktu.  Zaczynamy od wgrania własnego projektu, lub wybrania z ogromnej ilości już gotowych. Jest ich tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie. Mamy szablon i przechodzimy do kreatora wizytówek, gdzie wstawiamy dane, które na naszym kartoniku mają być zawarte i w jakich miejscach. Możemy też zmienić tło i wiele innych fajnych rzeczy. Kolejny krok, to wybór wersji czyli, czy nasza wizytówka ma być na kredowym papierze, błyszcząca czy matowa, z zaokrąglonymi rogami, o jakim wymiarze i na jaką ilość wizytówek się decydujemy. Jak wiadomo, zawsze więcej znaczy taniej w przeliczeniu na sztukę, więc ja polecam tą opcję. Później pozostaje już tylko płatność i oczekiwanie na przesyłkę :). Proste prawda? Tak teraz sobie patrzę na kreator i oprócz korzyści w postaci produktu, mamy też świetną zabawę przy projektowaniu. I dodam jeszcze, że ceny na stronie wizytowki4you są wyjątkowo atrakcyjne w porównaniu do konkurencji.


Jak uważacie - czy moje wizytówki będą moimi godnymi reprezentantami?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka