piątek, 29 lipca 2016

"DRIVEN. NAMIĘTNOŚĆ SILNIEJSZA NIŻ BÓL"... TOM I... K. BROMBERG...





Jak już pewnie zauważyliście, uwielbiam czytać książki. Czytam kryminały, obyczajowe, fantasy, ale najbardziej lubię czytać książki o miłości, a jeżeli do tego są to erotyki napisane w dobrym guście, to jestem mega szczęśliwa. Dziś będzie właśnie o takim erotyku, a właściwie o pierwszej jego części. Kiedyś pisałam już recenzję "Driven. Namiętność silniejsza niż ból", ale była to recenzja audiobooka, a dziś będzie recenzja wersji papierowej.


Jak już wspomniałam, powyższa publikacja jest jedną z trzech części serii "Driven" napisana przez K. Bromberg. Przyznam się szczerze, że przy audiobooku zasypiałam raz za razem, może dlatego, że lektorka czytała go nieco monotonnie, ale tutaj, kiedy trzymałam książkę w ręku, o zasypianiu mowy nie było.

"Gnani namiętnością, podsycani pożądaniem
Jesteś Rylee Thomas — kobietą sukcesu, przyzwyczajoną do kontrolowania własnego życia. W każdym jego aspekcie. Piękna i niezależna, absolutnie nie stanowisz potencjalnego trofeum dla pięknego, niegrzecznego chłopca. Nie pasujecie do siebie — Ty z silną potrzebą kontroli, a on — z ego rozdmuchanym do granic możliwości. Jednak połączy was pożądanie. Ty utracisz kontrolę, on pewność siebie. Zyskacie… niezwykłe doznania. Nie tylko seksualne.

W świecie chętnych kobiet jestem wyzwaniem dla łajdackiego i boleśnie przystojnego Coltona Donavana. Mężczyzny przyzwyczajonego, że we wszystkich aspektach życia dostaje to, czego chce. To lekkomyślny, zły chłopiec, który nieustannie balansuje na granicy braku kontroli i niebezpiecznych manowców. Nie mogę mu dać tego, czego chce, a on nie może mi dać tego, czego potrzebuję. Lecz czy będę w stanie odejść, gdy zajrzę pod jego pieczołowicie wypolerowaną zewnętrzną powłokę i zacznę odkrywać mroczne sekrety jego zranionej duszy?"

Rylee Thomas jest kobietą sukcesu, pewną siebie kobietą, przyzwyczajoną do pełnej kontroli nad swoim życiem. Potrafi olśnić szykiem i elegancją, mimo, że niespecjalnie śledzi nowinki ze świata mody. Ona po prostu ma to w sobie. Kocha dzieci, które zostały pokrzywdzone przez los i opiekuje się nimi. 

Colton Donovan to przystojny, bogaty i seksowny mężczyzna, który uważa, że miłość nie jest dla niego, a kobiety zmienia jak rękawiczki. Spotykają się na balu charytatywnym... i od tego momentu wszystko się zaczyna. Każdy z bohaterów skrywa tajemnicę, każdy musi pokonać demony przeszłości i każdy musi nauczyć się kochać. 

W powieści następuje zderzenie dwóch silnych charakterów i od samego początku mamy pełną gamę uczuć, od namiętności i pożądania, do złości  i wzajemnego krzywdzenia siebie.  Colton od początku ustala reguły, które Rylee może przyjąć i być jego kochanką, albo nie, z tym, że wtedy ich znajomość skończy się natychmiast. Bohaterka usiłuje oprzeć się przystojnemu mężczyźnie, ale jej wewnętrzny kodeks tym razem zawodzi i kobieta ulega.

Możemy tu zauważyć widoczną fascynację autorki powieścią o Greyu, ale w żadnym razie w niczym to nie przeszkadza, i zdradzę Wam sekret - nie znajdziecie tu nic z BDSM ;). W każdym razie ja uległam Coltonowi tak, jak Rylee, na tyle, że przeczytałam książkę w kilka godzin, a zakończenie rozłożyło mnie na łopatki i natychmiast wzięłam do ręki drugą część, a potem trzecią. I tak sobie myślę, że chciałabym przeżyć taką historię, chyba każda z nas by chciała...

Dawno nie czytałam powieści tak nasyconej erotyzmem i z tak pikantnymi scenami erotycznymi. W trakcie czytania wręcz namacalnie czuje się chemię, jaka wytworzyła się między bohaterami. Jeżeli do tego mamy cięte riposty, ciekawe dialogi i od czasu do czasu porozumiewanie się bohaterów za pomocą piosenek, to otrzymujemy przepis na powieść idealną dla osób chcących przeczytać coś lekkiego i przyjemnego.

 

Seria "Driven":
1. Driven. Tom 1. Namiętność silniejsza niż ból
2. Fueled. Tom 2. Napędzani pożądaniem
3. Crashed. Tom 3. W zderzeniu z miłością

Tytuł:  Driven. Tom 1. Namiętność silniejsza niż ból
Tytuł oryginalny: Driven (The Driven Trilogy #1)
Seria:  Driven
Autor: Bromberg K.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Ilość stron: 376

 


 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka