środa, 3 sierpnia 2016

"FUELED. NAPĘDZANI POŻĄDANIEM"...K. BROMBERG...TOM II




Kilka dni temu zachwycałam się tutaj pierwszą częścią powieści K. Bromberg o wdzięcznym tytule "Driven. Namiętność silniejsza niż ból". Dziś nadeszła kolej na recenzję drugiej części powieści. Czy tą książką również się zachwyciłam? A może rozczarowała mnie dalsza część przygód bohaterów?  


"Podsycani pożądaniem, zderzeni z miłością.
To jeszcze nie koniec…
Spełnienie przyszło wraz z niezwykłą namiętnością, która wywróciła twoje życie do góry nogami. Pożądanie jest tak palące, że zabiera ci sen. Ciało mężczyzny, o jakim marzą tysiące kobiet… Nie chcesz niczego więcej. Jesteś jednak na tyle mądra, by wiedzieć, że ten związek nie tylko buduje, ale również rujnuje… 
Mimo to idziesz dalej. Okazuje się, że tam, gdzie powinna być tylko żądza, pojawia się uczucie. Miłość, o którą chcesz walczyć. Wbrew jego mrocznej duszy. Choć wiesz, że tak naprawdę wcale do siebie nie pasujecie.
Colton sprawia, że brakuje mi tchu, a moje serce zamiera. Jednocześnie, w przedziwny sposób, przywraca mi pełnię życia. Jak jednak kochać mężczyznę, który zamyka przede mną swoje wnętrze? Który nieustannie mnie odtrąca, abym nie zobaczyła jego brzemiennych w skutki sekretów z przeszłości? Oddałam mu swoje serce, ale nie mogę w nieskończoność czekać i przebaczać."

Drugi tom pt. "Fueled. Napędzani pożądaniem" to, jak nietrudno się domyślić, dalsza część miłosnej i erotycznej historii bohaterów, Rylee i Coltona. Po wbijającym mnie w fotel zakończeniu pierwszej części, od razu sięgnęłam po drugą, która okazała się powieścią jeszcze bardziej emocjonalną. Mamy tu walkę o miłość, obietnice, niepewność, rozstania, powroty, niesamowity seks i... przeszłość,która wisi nad Coltonem jak chmura gradowa.

Jak wspominałam, zakończenie pierwszego tomu było zaskakujące, ale początek drugiej części okazał się totalnym szokiem. Mamy tu więcej stron, dzięki czemu jest też więcej... wszystkiego. Akcja jest szybka i nieprzewidywalna, dialogi na wysokim poziomie, do tego miejscami bardzo zabawne, a i opisy niczego sobie. Autorka idealnie wszystko wypośrodkowała, tak, żebyśmy nie mieli czasu na nudę, a jedynie z niecierpliwością oczekiwali  dalszej fabuły. Mamy tu też to, co lubię najbardziej, czyli opowiadanie z punktu widzenie jednego i drugiego bohatera. W ten sposób mogę zrozumieć lepiej pewne kwestie i zachowania.

Powieść napisana jest lekkim stylem, takim, że odnosimy wrażenie, że płyniemy przez fabułę. Wydaje mi się, że ta część jest napisana nawet lepiej niż tom pierwszy. Jest lepiej dopracowana i przemyślaną. Widać też, że warsztat pisarski autorki bardzo ewaluował. Zakończenie tym razem było mocno przewidywalne, jednak szczerze mówiąc, wolę takie właśnie zakończenia. 

Reasumując - K. Bromberg napisała rewelacyjną serię erotyków i napisała je w bardzo przemyślany sposób, bo nie matu przesytu seksem i nie na seksie skupia się cała fabuła. Mamy tu tez ludzi, miłość, problemy i życie, takie zwyczajne. Jeżeli lubicie romanse i erotyki, to tak książka jest właśnie dla Was. A ja uciekam w objęcia Coltona z trzeciej części :).

Tytuł: Driven. Tom 2. Fueled. Napędzani pożądaniem
Seria: Driven
Autor: Bromberg K.
Tłumaczenie: Machnik Marcin, Pawlak Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Ilość stron: 472





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka