poniedziałek, 1 sierpnia 2016

#OPRÓŻNIAMYKOSMETYCZKI... CO ZAWIERA MOJA KOSMETYCZKA ? (TYDZIEŃ PIERWSZY).


Kto obserwuje mój instagram, ten już wie, że biorę udział w wyzwaniu TrusedCosmetics. Polega ono na tym, że przez sześć tygodni będę publikowała co tydzień post dotyczący danej kategorii, w którym zaprezentuję Moje ulubione kosmetyki danej kategorii. W dniu wczorajszym rozpoczęło się pierwsze zadanie, zgodnie z którym opowiem o ogólnej zawartości mojej kosmetyczki.

Niestety wszystkie kosmetyki nie mieszczą się w jednej kosmetyczce, ale oczyma wyobraźni postarajcie się wyobrazić sobie taką kosmetyczkę giganta ;). 




W mojej kosmetyczce przeważają kosmetyki kolorowe, a w szczególności błyszczyki i szminki, które uwielbiam. Zaraz po nich w czołówce znajdują się balsamy, mleczka i peelingi do ciała, no i nieodłączne serum antycellulitowe.Wróćmy jeszcze  do twarzy. Od czasu do czasu zdarza mi się użyć podkładu do twarzy i pudru, ale nieszczególnie za nimi przepadam i nie ma to nic wspólnego z firmą, która go produkuje. Po prostu moja skóra nie lubi tego typu produktów. Zmywam całość płynem micelarnym i tonikiem. Za to uwielbiam tusz do rzęs i kremy do twarzy. I oczywiście rozświetlacz. Nie może tez zabraknąć szamponu, żelu pod prysznic, antyperspirantu, pasty do zębów i... lakierów do paznokci, a jak lakier to, to i zmywacz :).


Jakich firm jest moja kolorówka?

- Lovely
- MaxFactor
- Golden Rose
- Glossip
- Loreal Paris
- miss sporty
- Wibo
- Bell  

Balsamy, mleczka i serum, to firmy:

- Eveline Cosmetics
- Garnier
- Joanna 
- Efektima 
- Perfecta

Kremy do twarzy:

- Loreal Paris
- Janda

Pasta do zębów:

- Denivit
- Colgate

Szampon:

- Szchauma SCHWARZKOPF

Żel pod prysznic:

- Sanex
- Le Petit Marseilais

Antyperspirant:

-Garnier
- Rexona

Lakiery do paznokci:

- Wibo
- Eveline Cosmetics

Płyn micelarny i tonik:

- Garnier
- Ziaja

Lakier do włosów:

- Taft SCHWARZKOPF

Odżywka do włosów:

- CHI

Krem do rąk:

- Cztery pory roku
- Le Petit Marseilais

Oczywiście są jeszcze pędzle, cążki, odżywki do paznokci, utwardzacz lakieru, kajal, olejki, perfumy, kremy do stóp, preparaty do higieny intymnej itd, ale o tym opowiem już w szczegółowych postach. Już za tydzień kolejne wyzwanie, tym razem ''Kosmetyki do pielęgnacji twarzy''





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka