poniedziałek, 5 września 2016

#OPRÓŻNIAMYKOSMETYCZKI - ZADANIE PIĄTE - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP...



Dziś zapraszam Was na piąte zadanie z cyklu OPRÓŻNIAMYKOSMETYCZKI, które zainicjowała REDAKCJA TRUSEDCOSMETICS. Tym razem zapraszam Was na przegląd moich kosmetyków do pielęgnacji stóp i rąk . 



Zastanawiając się nad tym, które kosmetyki mogłabym tutaj pokazać jako polecane i przeglądając zapasy, okazało się, że jest ich dość sporo. Jedna pięknie pachną, inne są skuteczne, a jeszcze inne i pięknie pachną i są skuteczne, ale każdy z kosmetyków ma to coś, co skłania mnie do tego, że do nich wracam. Nie stosuję ciągle tych samych produktów, bo lubię częste zmiany.



KREM DO STÓP I SPRAY 

Poszukiwanie odpowiedniego dla mnie kremu do stóp trwało latami, aż całkiem przypadkiem otrzymałam od firmy ZIOŁOLEK produkt, który spełnił wszystkie moje oczekiwania, no może zapach ma bardzo intensywny i ziołowy, ale jego działanie rekompensuje ten mankament. W każdym razie krem świetnie nawilżą stopy, pomaga w pozbyciu się twardego naskórka i zmniejsza potliwość stóp. Wchłania się szybko. Z kolei spray GORVITA ratuje moje nogi, kiedy czuję ból i ciężkość w łydkach, jednocześnie pielęgnując skórę nóg.


Krem do nóg - ZIOŁOLEK
Spray do nóg - GORVITA (pisałam o nim TU )

KREMY DO RĄK

Kremy do rąk są tym co lubię. Najbardziej lubię te pięknie pachnące, tylko zazwyczaj bywa tak, że jak krem ładnie pachnie, to średnio działa, i tak jest w przypadku kremów CZTERY PORY ROKU. Z kolei krem ANIDA zapach ma taki sobie, ale działanie rewelacyjne. Jedynie kremy LE PETIT MARSEILAIS  i  PANIER DES SENS mają jedno i drugie i to po nie sięgam najczęściej.


Kremy do rąk - CZTERY PORY ROKU, LE PETIT MARSILAIS ( pisałam o nim TU ), PANIER DES SENS ( pisałam o nim TU ), ANIDA ( z witamą A + E)

OLEJEK

Olejek FLOSLEK pojawia się u mnie już w trzecim poście. Wymieniałam go przy kosmetykach do pielęgnacji twarzy i ciała, a teraz również przy pielęgnacji rąk i nóg. Po prostu jest tak uniwersalny, że można go stosować na każdą partię ciała i na każdej zdziała cuda.



Olejek - FLOSLEK (pisałam o nim TU )

MYDŁO

Odkrycie tego mydła również  było całkowicie przypadkowe i była to miłość od pierwszego wejrzenia. Mydło świetnie się pieni, nie wysusza i ma genialny zapach.



Mydło -  DR. BRONERS (pisałam o nim TU )

LAKIERY DO PAZNOKCI


Jakiś czas temu otrzymałam od firmy EVELINE COSMETICS zestaw lakierów w pięknych wiosennych kolorach. Nie jestem zbyt wymagająca co do tego typu kosmetyków, bo i paznokcie maluję od przypadku do przypadku, więc wystarczyła mi do szczęścia ich kolorystyka, a ta jest cudowna. Niestety zmieniając często kolor i zmywając stary lakier, moje paznokcie są w opłakanym stanie i staram się je reanimować.



 Lakiery do paznokci- EVELINE COSMETICS (pisałam o nich TU)

WYSUSZACZ LAKIERU

Świetny produkt, który pozwala znacznie przyspieszyć schnięcie lakieru, do tego fajnie natłuszcza skórę wokół paznokci.


Wysuszacz lakieru - EVELINE COSMETICS (pisałam o  nim TU )

PUMEKS HAMMAM


Świetny produkt. Poręczny i skuteczny w usuwaniu tego, co nagromadza się na naszych piętach. Do tego jest bardzo elegancki. Otrzymałam go już dawno temu od MAROKO PRODUKT i do dziś mi towarzyszy.


Pumeks HAMMAM  - MAROKO SKLEP (pisałam o nim TU )

ODŻYWKA DO PAZNOKCI I ŻEL DO USUWANIA SKÓREK

W tej kategorii mam tylko dwa kosmetyki, które widać na zdjęciu i które spełniają swoją rolę. Żel do usuwania skórek jest dość łagodny, ale w moim przypadku daje radę.


Żel do usuwania skórek - CZTERY PORY ROKU
Odżywka do łamliwych i rozdwajających się paznokci - SENSIQUE

I tam zakończę mój przegląd kosmetyczki:). Jak się pewnie domyślacie, kosmetyków u mnie w domu jest więcej, ale starałam się w ciągu tych pięciu tygodni pokazać Wam tylko te, które są tego warte.

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji stóp i stóp?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka